Fjällräven αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως η πιο βιώσιµη µάρκα στην κατηγορία “Ένδυση & Μοδα” από τον ευρωπαϊκό δείκτη βιωσιµότητας Sustainable Brand Index™.

Πρόκειται για τη µεγαλύτερη µελέτη της Ευρώπης για την αειφορία που διενεργείται κάθε χρόνο από το 2011 µε στόχο να αναδείξει τις αντιλήψεις για τις βιώσιµες µάρκες, σε δείγµα 58.000 καταναλωτών σε οκτώ χώρες, αξιολογώντας πάνω από 1.400 µάρκες σε 35 βιοµηχανίες.

Η Fjällräven ξεχώρισε, καθώς δίνει προτεραιότητα στην χρήση ανακυκλωµένων, οργανικών και ανανεώσιµων υλικών, σύµφωνα µε τα κριτήρια Higg Index. Ακόµη, από το 2015, και για όλα τα προϊόντα η εταιρεία χρησιµοποιεί µεθόδους εµποτισµού χωρίς φθοράνθρακες και το βασικό ύφασµά της G-1000 είναι κατασκευασµένο από ανακυκλωµένο πολυεστέρα και οργανικό βαµβάκι. Στο επίκεντρο της Fjällräven είναι και η αξιοποίηση µιας ολοκληρωµένης βιώσιµης σειράς µαλλιού, ενώ η εταιρεία είναι επίσης µέλος του Συνασπισµού Βιώσιµης Ενδυµασίας και της Πρωτοβουλίας του ΟΗΕ για την Παγκόσµια Oράση για το Κλίµα.

Η Christiane Dolva Törnberg, Επικεφαλής Αειφορίας της Fjällräven, δήλωσε σχετικά:

«Είµαστε ενθουσιασµένοι που η Fjällräven θεωρείται το πιο βιώσιµο εµπορικό brand της Σουηδίας στον κλάδο της. Η διάκριση αυτή έρχεται ως επιβεβαίωση της σκληρής δουλειάς που καταβάλουµε και µας  δίνει την ώθηση να συνεχίσουµε για να εξελιχθούµε κι άλλο. Άλλωστε, η βιωσιµότητα δεν αποτελεί κάτι µεµονωµένο για εµάς, αλλά είναι µια αρχή µας, πλήρως ενσωµατωµένη σε ό,τι κάνουµε.»

Με το όραµα να είναι η πιο βιώσιµη και κορυφαία εταιρεία ρούχων και εξοπλισµού για δραστηριότητες στη φύση, η Fjällräven παράγει ανθεκτικά, λειτουργικά και διαχρονικά προϊόντα που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να απολαµβάνουν τη φύση. Αυτές οι παράµετροι αποτελούν και την στρατηγική προσέγγιση της εταιρείας ως προς την ανάπτυξη των προϊόντων της, συµπεριλαµβανοµένης της έρευνας, του σχεδιασµού και της κατασκευής τους.

Στόχος του brand είναι να σχεδιάζει κομμάτια ανθεκτικά, λειτουργικά και διαχρονικά προϊόντα που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να απολαμβάνουν τη φύση. Τα πολύχρωμα σχέδιά τους και το έξυπνο design τους, τα κάνουν ταυτόχρονα μία πρώτης τάξεως αγορά για όσους θέλουν να είναι στυλάτοι και ταυτόχρονα λατρεύουν τις outdoor δραστηριότητες. Βιωσιμότητα και μόδα, πάνε χέρι- χέρι σε αυτήν τη νέα, οικολογική εποχή για ολόκληρη την Ευρώπη.

Μάθετε περισσότερα   για  τη  βιωσιµότητα, τα υλικά και το σχεδιασµό της Fjällräven επισκεφθείτε το Sustainability Press και το fjallraven.com